بی دل

زندگی کتابیست که صفحاتش وارونه می شوند گهگاهی...

بی دل نوشت

بی دل نوشت,انگار کسی بیخ گلویش را گرفته بود.بی دل حرف نزد تاسیگار ها خشک نشوند.بی دل لب نگشود تا خودکار جوهرش را خرج کند.به نوشته هایش نخندید.به قول فلانی خودکار من قدیمی است گاهی نمی نویسد,یک مارک بی خریدار...سیگار پشت سیگار.در دل نوشته ها که خوب جستجو کنی یک من دست هایش نمایان است.یک من به زانو درامده که دست به عصای خودکار گرفته تا بی دل بازهم بنویسد.ای خواننده,سرسری عبور کن از این نوشته ها وگرنه بی دل دیگری متولد خواهد شد.تولد همیشه شروع زندگی نیست گاهی پایان زندگی مجنون است.گوش کن...صدای پای برف کمی ان طرف تر عاشقانه ها را شروع کرده...خوب گوش کن...بی دل فریاد نباریدن می زند.

۴ ۳
بـفـریــن
۱۷ دی ۲۱:۴۴
همچی قشنگ مینویسی که آدم نمیدونه چی بگه😀
طــبـق مـعــمــول فـــوق الــعـــاده عـــالـــــــی❤
من در جستجوی تکه ای از آسمان هستم
که از انبوه اندیشه های پست تهی باشد
فروغ

پاسخ :

ممنونم شما لطف دارید
سپاس از وقتی که گذاشتید
نگار خانم
۱۸ دی ۱۶:۳۵
خواهــر که داشته باشی اگه ی دنیا دشمنت باشن خواهرت رفیقته…
خواهــر که داشته باشی ینی ی پناه گاه همیشگی داری…
خواهــر که داشته باشی شب های دل گیری نداری…..
خواهــر که داشته باشی اصلا غم نداری….
خواهــر که داشته باشی یکی هست اشک رو از
صورتت پاک کنه…
خواهــر که داشته باشی انگاری دنیا رو داری..
به افتخار همه خواهرها
Mahsa
۱۸ دی ۱۷:۴۹
تو این روزا تو سراشیبی بی دل شدنم

پاسخ :

خیلی دور خیلی نزدیک
Ayshe
۱۹ دی ۱۱:۱۱
دردلم باتو همدل شدم ای بی دل بادل بازی کُن..👍😁

پاسخ :

درگیر واج آرایی شدم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دنیا کوچکتر از آن است که گمشده ای را در آن یافته باشی
هیچکس اینجا گم نمیشود
آدمها به همان خونسردی که آمده اند
چمدانشان را می بندند و ناپدید می شوند
یکی در مه ... یکی در غبار ... یکی در باران.... یکی در باد و بیرحم ترینشان در برف.... آنچه بر جا می ماند رد پایی است و خاطرهایی که هر از گاه پس می زند مثل نسیم، پرده های اتاقت را....
تو اینطور نباش!!!
پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان